Elektriskā, hibrīda vai iekšdedzes piedziņa tiek izvēlēta automātiski, to nosakot automobilī iebūvētajai elektroniskajai sistēmai. Tā nodrošina optimālu līdzsvaru starp veiktspēju un degvielas patēriņu, ņemot vērā trīs kritērijus:
- akseleratora pedāļa nospiešanas pakāpi;
- ceļa profilu;
- akumulatora uzlādes stāvokli.
Hibrīda automobilis izmanto elektromotoru kustības uzsākšanai; kad kustība ir nostabilizējusies; parasta paātrinājuma laikā. Kad ceļa apstākļi pieprasa lielāku jaudu un akseleratora pedālis jānospiež vairāk (piemēram, braucot stāvā kalnā) vai ja akumulatora uzlādes līmenis vairs nav pietiekams, automobilis pārslēdzas uz iekšdedzes dzinēja izmantošanu. Atkarībā no situācijas iekšdedzes dzinējs vai nu atbalsta elektromotoru (hibrīda piedziņa), vai pilnībā to aizstāj (iekšdedzes piedziņa).