kāds ir hibrīdautomobiļa degvielas patēriņš?

E-Tech full hybrid - consumption - Renault
E-Tech hybrid tehnoloģija, samazināts degvielas patēriņš
Mūsu uzlādējamie un pašuzlādes hibrīdi samazina degvielas patēriņu, pateicoties inteliģentai elektroniskajai dzinēju vadībai.

Atkarībā no braukšanas apstākļiem elektromotors un iekšdedzes dzinējs darbojas neatkarīgi vai kopā, lai samazinātu degvielas patēriņu.

  E-Tech full hybrid
E-Tech plug-in hybrid
degvielas patēriņa samazinājums  līdz 40%  līdz 75%  
braukšana pilsētā elektriskajā režīmā  līdz 80%   līdz 100%  
braukšanas ātrums elektriskajā režīmā  līdz 130 km/h**  līdz 135 km/h  
nobraukuma rezerve elektriskajā režīmā  līdz 5 minūtēm  līdz 50 км*  
akumulatora kapacitāte (kWh)  līdz 2 kWh  līdz 10,4 kWh  
uzlāde no elektrotīkla vai uzlādes stacijas  nē  jā  
enerģijas rekuperācija  jā  jā  
iedarbināšana elektriskajā režīmā  jā  jā   
технология  
  1 vilces akumulators
 + 2 elektromotori
 + 1 iekšdedzes dzinējs
 + 1 automātiskā pārnesumkārba
1 vilces akumulators
 + 2 elektromotori
 + 1 iekšdedzes dzinējs
 + 1 automātiskā pārnesumkārba
* WLTP
** atkarībā no modeļa un versijas

E-Tech full hybrid automobiļu degvielas patēriņš

Pašuzlādes hibrīdautomobiļi ir izstrādāti, lai optimizētu mobilitāti un vienkāršotu ikdienas dzīvi. Benzīns, elektroenerģija, garie braucieni – lūk, dažas dažas galvenās E-Tech full hybrid tehnoloģijas iezīmes.
DEGVIELAS EKONOMIJA
E-Tech full hybrid - fuel savings - Renault
degvielas ekonomija
Galvenā atšķirība no iekšdedzes automobiļiem ir degvielas ekonomija. Ietaupījums var sasniegt 25%, ja automobilis brauc t.s. jauktajā ciklā (pilsētā un pa šoseju), un līdz pat 40% pilsētā.

* WLTP dati
DEGVIELAS PATĒRIŅA PĀRVALDĪBA
E-Tech full hybrid - managing consumption - Renault
degvielas patēriņa pārvaldība
Variējot spēka piedziņu (elektriskā, hibrīda un iekšdedzes dzinēja), pašuzlādes hibrīdautomobiļi, patērē mazāk degvielas nekā līdzīgi modeļi ar iekšdedzes dzinēju.
Degvielas patēriņa optimizācija ir iespējama, pateicoties automātiskai piedziņas pārslēgšanai un rekuperatīvajai bremzēšanai. Enerģijas pārvaldības sistēma autonomi un nepārtraukti uzrauga patēriņu.
ELEKTRISKĀ PIEDZIŅA
E-Tech full hybrid - electric driving - Renault
elektriskā piedziņa
Pašuzlādes hibrīdautomobiļa gadījumā runa nav par nobraukuma rezervi, bet gan par braukšanas laiku, izmantojot elektrisko piedziņu.
Šo laiku E-Tech full hybrid automobilim nav iespējams precīzi aprēķināt, jo akumulators tiek uzlādēts ātruma samazināšanas un bremzēšanas laikā. Tomēr aplēses ļauj prognozēt, ka, braucot pilsētā, līdz 80% laika automobilis pārvietosies ar elektrisko piedziņu.
E-TECH FULL HYBRID AUTOMOBIĻU DEGVIELAS PATERIŅŠ
E-Tech full hybrid automobiļu degvielas patēriņš
  • Austral E-Tech full hybrid: no 4,6 l/100 км* (skatīt energomarķējumu)
  • Clio E-Tech full hybrid: no 4,1 l/100 км* (skatīt energomarķējumu)
  • Captur E-Tech full hybrid: no 4,7 l/100 км* (skatīt energomarķējumu)
  • Espace E-Tech full hybrid: no 4,6 l/100 km* (skatīt energomarķējumu)
* WLTP standarts

E-Tech plug-in hybrid degvielas patēriņš

Plug-in jeb uzlādējamā hibrīda automobiļiem ir tāds pats spēka agregāts kā pašuzlādes hibrīdiem: 2 elektromotori + iekšdedzes dzinējs. Uzlādējamā hibrīda automobiļos elektromotori ir savienoti ar lielākas ietilpības akumulatoru, ko var uzlādēt no elektrotīkla. Šāds apvienojums ievērojami samazina ikdienas degvielas patēriņu.
EKOLOĢIJA UN DEGVIELAS PATĒRIŅŠ
E-Tech full hybrid - écologie et consommation - Renault
ekoloģija un degvielas patēriņš
Uzlādējamā hibrīda automobilis samazina CO2 izmešus līdz pat 75% (WLTP cikls) un līdz pat 100% – 100% elektriskajā režīmā. Ja automobilis nav uzlādēts, tas darbojas kā pašuzlādes hibrīds, taču lielāka akumulatora svara dēļ patērē vairāk degvielas.
NOBRAUKUMA REZERVE ELEKTRISKAJĀ REŽĪMĀ
E-Tech full hybrid - autonomie électrique - Renault
nobraukums elektriskajā režīmā
Renault uzlādējamā hibrīda automobiļu nobraukuma rezerve ir līdz 50 km*. Tāpat kā elektromobiļiem, to nobraukums ir atkarīgs no vairākiem faktoriem, piemēram, braukšanas stila un ceļa apstākļiem. Piemēram, braucot pa šoseju, parasti nobraukums ir no 25 līdz 40 km.

* WLTP kombinētajā ciklā
UZLĀDES REŽĪMS
E-Tech full hybrid - recharge - Renault
uzlādes režīms
Uzlādējamos hibrīdautomobiļus galvenokārt uzlādē no uzlādes stacijām, kā arī tie uzlādējas braukšanas laikā (ar rekuperatīvo bremzēšanu).
Kad akumulators ir izlādējies, uzlādējamā hibrīda automobilis darbojas tāpat kā pašuzlādes hibrīds. Ar rekuperāciju atgūtā enerģija palielina akumulatora lādiņu par aptuveni 10%.
RENAULT E-TECH PLUG-IN HYBRID AUTOMOBIĻU DEGVIELAS PATĒRIŅŠ
Renault E-Tech plug-in hybrid automobiļu degvielas patēriņš
Uzlādējamā hibrīda automobiļi nodrošina lielāku degvielas ekonomiju nekā pašuzlādes hibrīdi.
  • Megane E-Tech plug-in hybrid: no 1,2 l/100 km* (skatīt energomarķējumu)
  • Captur E-Tech plug-in hybrid: no 1,4 l/100 km* (skatīt energomarķējumu)
* WLTP standarts

degvielas taupīšanas un elektriskā režīma vadības risinājums

E-Tech full hybrid - e-nav - Renault
“E-Nav” funkcija un “hibrīda prognozējošā braukšana”.
E-Tech tehnoloģija apvienojumā ar Hybrid Predictive Driving funkciju optimizē akumulatora uzlādes līmeni atkarībā no izvēlētā galamērķa.
Pamatojoties uz atrašanās vietu, automobilis aprēķina brauciena ilgumu pilsētā vai pa sliktu ceļu un prognozē braukšanu iekšdedzes, hibrīda vai 100 % elektriskā režīmā. Tādējādi tiek optimizēts degvielas patēriņš, nobraukums un automobiļa veiktspēja.

* atkarībā no automobiļa.
E-Tech full hybrid - mode e-save - Renault
E-Save režīms
E-Save režīmā jūs varat saglabāt vismaz 40% no automobiļa elektroenerģijas rezerves, lai to izmantotu, piemēram, braukšanai pilsētas centrā.
E-Tech full hybrid - preheating - Renault
salona iepriekšēja kondicionēšana (plug-in hybrid)
Tāpat kā elektromobilim, arī uzlādējamajam hibrīdam salonu var iepriekš uzsildīt vai atdzesēt, kamēr tas lādējas, vēlamo temperatūru attālināti iestatot My Renault lietotnē. Tādā veidā jūs varat sākt dienu ar komfortablu salona temperatūru un maksimālu nobraukuma rezervi.

Jūsu jautājumi par hibrīdautomobiļa degvielas patēriņu

KAM TIEK IZMANTOTS VILCES AKUMULATORS?
Vilces akumulatoru izmanto, lai uzkrātu enerģiju, kas nepieciešama hibrīdautomobiļa darbināšanai, braucot hibrīda vai 100% elektriskajā režīmā.
KĀ UZLĀDĒT VILCES AKUMULATORU?
Uzlāde notiek trīs dažādos veidos:
  • atgūstot enerģiju ātruma samazināšanas un bremzēšanas laikā. Šajā gadījumā to nodrošina rekuperatīvā bremzēšana (kinētiskā enerģija tiek pārvērsta elektroenerģijā).
  • optimizējot iekšdedzes dzinēja darbību elektroenerģijas ražošanai, spēka agregātam darbojoties hibrīda vai siekšdedzes režīmā.
  • pieslēdzot automobili elektriskās uzlādes stacijai (šī iespēja attiecas tikai uz uzlādējamajiem hibrīdautomobiļiem).
VAI VILCES AKUMULATORI TIEK PĀRSTRĀDĀTI?
Renault nodrošina elektromobiļu akumulatoru pārstrādi, un tas pats attiecas arī uz hibrīda modeļu saimi. Pārstrāde tiek nodrošināta, sadarbojoties ar specializētiem partneriem.

uzzināt vairāk