Renault automobiļu drošība

human first program

Renault drošība
human first program
uzlabojot visu satiksmes dalībnieku drošību
Datu apmaiņa, triecientesti, pilna mēroga mācības… Renault ir apņēmies samazināt negadījumu skaitu un smagumu.

Programmai human first, kas izstrādāta kopā ar pētniekiem, ekspertiem un ugunsdzēsējiem, ir viens vienīgs mērķis – katru dienu uzlabot visu satiksmes dalībnieku drošību.

2025. gadā Renault ar universālā patenta iniciatīvu sper jaunu soli, padarot savus drošības jomas patentus pieejamus konkurentiem.
līdz 32
progresīvām braukšanas palīgsistēmām
vairāk nekā 60
drošības sistēmu
vairāk nekā 2000
patentu drošības jomā(1)
vairāk nekā 5000
apmācītu ugunsdzēsēju(2)
1 kopš 1969. gada
2 21 valstīs

Renault un ugunsdzēsības dienests – jauna un unikāla partnerība

Programmas Human First ietvaros Renault sadarbojās ar Frères Naudet, godalgotiem dokumentālistiem, kas veidojuši filmas par 11. septembra notikumiem un Parīzes Dievmātes katedrāles ugunsgrēku. Sadarbības mērķis bija parādīt Renault Group ciešo sadarbību ar glābšanas dienestiem. Tas ir unikāls projekts, kas apvieno pētniecības un inženiertehnisko darbu “zelta stundai” – minūtēm, kuru laikā glābēji dara visu iespējamo, lai glābtu dzīvības.
APMĀCĪBA
ugunsdzēsēju apmācība
Renault ir vienīgais autoražotājs pasaulē, kura inženierijas nodaļā strādā pilna laika ugunsdzēsējs, kā arī vienīgais, kas pastāvīgi sadarbojas ar ceļu satiksmes drošības komandām. Tikai dažu gadu laikā Renault ir apmācījis 5000 ugunsdzēsēju no 21 pasaules valsts! Pašlaik tiek plānoti jauni kursi Eiropā un Latīņamerikā.
QRESCUE RENAULT
QRescue Renault: taupot neatliekamās palīdzības dienestu laiku
Izmantojot uz vējstikla un aizmugurējā stikla izvietoto QR kodu, QRescue Renault nodrošina ugunsdzēsējiem tūlītēju piekļuvi transportlīdzekļa ‘glābšanas lapai’.

Tā sniedz ugunsdzēsējiem visu nepieciešamo informāciju un ļauj strādāt efektīvā un drošā veidā. Kad “zelta stundas”* laikā jāsteidz palīdzēt cietušajiem, ātrā piekļuve automobiļa datiem var ietaupīt līdz pat 15 minūtēm.
* laiks, kurā pacientiem jāsaņem traumatoloģiskā aprūpe
PARTNERĪBĀ IZSTRĀDĀTA TEHNOLOĢIJA
Renault human first
Fireman Access
Lai gan mūsu augstsprieguma akumulatori ir konstruēti tā, lai neaizdegtos iekšēju bojājumu dēļ, vienmēr ir iespējams ārēju iemeslu izraisīts ugunsgrēks. Ja degšana izplatās uz akumulatoru, Renault inovācija Fireman Access norāda uz akumulatora sirdi, kurp ugunsdzēsēji var vērst ugunsdzēsības šļūtenes un nodzēst akumulatoru mazāk nekā 10 minūtēs. Salīdzinājumā citu ražotāju akumulatoru dzēšanai var būt nepieciešamas vidēji 4 stundas. Šī efektīvā dzēšana ļauj ietaupīt aptuveni 42 000 litru ūdens vienā dzēšanas reizē, bet, galvenais, tiek būtiski saīsināts glābēju darbam nepieciešamais laiks.
2025. gadā Renault ar universālā patenta iniciatīvu sper jaunu soli drošības jomā, atverot savus drošības patentus konkurentiem.
Renault human first
SD Switch
Inovatīvais “SD Switch” momentāni atvieno akumulatoru no borta augstsprieguma tīkla.

drošība, mūsdienu automobiļi

Renault 50 darbības gadu laikā ir izdevies 5 reizes samazināt ceļu satiksmes negadījumos cietušo skaitu. Lai nepārtraukti uzlabotu visu satiksmes dalībnieku drošību, LAB (Nelaimes gadījumu izpētes un biomehānikas laboratorija) eksperti un 600 inženieru un tehniķu nepārtraukti pilnveido savus risinājumus. Kopumā ir iesniegti vairāk nekā 2000 patentu un ir izstrādāti vairāki progresīvi risinājumi, piemēram, Fireman Access un SD Switch.
PROGRESĪVĀS BRAUKŠANAS PALĪGSISTĒMAS (ADAS)
ugunsdzēsēju apmācība
Renault ir vienīgais autoražotājs pasaulē, kura inženieru komandas sastāvā pilnas slodzes darbu strādā ugunsdzēsības dienesta pulkvežleitnants. Viņš regulāri sadarbojas ar glābšanas komandām. Dažu gadu laikā Renault ir apmācījis 5000 ugunsdzēsēju no 19 valstīm! 2023. gadā Eiropā un Latīņamerikā plānots jauns apmācību cikls.
DROŠĪBAS SISTĒMAS
QRescue Renault: laika taupīšana neatliekamās palīdzības dienestiem
QR kods – QRescue Renault, kas izvietots uz automobiļa vējstikla un aizmugurējā loga, ļauj ugunsdzēsējiem ātri piekļūt avārijas dienestiem domātajai automobiļa tehniskajai pasei.
Šī piekļuve nodrošina ugunsdzēsējiem informāciju, kas nepieciešama efektīvam un drošam darbam. Tādā veidā tiek ietaupītas 15 dārgas minūtes, sniedzot palīdzību cietušajiem “zelta stundā”*.

* kritiskā stunda pēc negadījuma
LAB VĒSTURE
progresa sasniegumi satiksmes drošības jomā ik dienu
LAB, ko 1969. gadā izveidoja Renault un PSA, specializējas ceļu satiksmes negadījumu, biomehānikas un cilvēka uzvedības izpētē. Tās misija ir samazināt ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo skaitu. Pēdējo 50 gadu laikā tās darbība ir veicinājusi pieckārtēju bojā gājušo skaita samazināšanos.
PRIX INNOVATION SÉCURITÉ ROUTIÈRE 2024 IEGUVĒJS
Prix Innovation Sécurité Routière 2024 ieguvējs
safety coach, Prix Innovation Sécurité Routière 2024 ieguvējs, analizē drošības riskus, pamatojoties uz automobiļa sensoru datiem, un parāda šo informāciju openR ekrānā.

Katra brauciena beigās jūs kopā ar safety score braukšanas novērtējumu iegūsiet detalizētu analīzi un vienkāršus padomus, kā braukt drošāk.

nākotnes mobilitāte un drošība

H1st vision
H1st vision atspoguļo mūsu redzējumu par drošāku nākotnes mobilitāti, kā arī pētniecību un attīstību Human First Program Renault.
Konceptauto, kas izstrādāts sadarbībā ar 12 Software République ekosistēmas uzņēmumiem, ir nākotnes mobilitātes vīzija, kurā izmantotas tehnoloģijas, lai uzlabotu visu satiksmes dalībnieku drošību.