parametri

Renault 5 Turbo 3E
Renault 5 Turbo 3E iemieso absolūtu aistru sportam. Jaudīgākais un efektīvākais modeļs markas vēsturē*.

*gaida sertifikāciju
tehniskie dati
Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
dzinējs 2 elektriskie dzinēji starp aizmugurējiem riteņiem  4-cilindru turbīnas benzīna dzinējs, centrāli novietots aizmugurē, 5-ātrumu mehāniskā ātrumkārba  
piedziņa piedziņa uz aizmugurējiem riteņiem  piedziņa uz aizmugurējiem riteņiem  
maksimālā jauda  540 ZS (400 kW)*  160 ZS pie 6000 apgr./min  
maksimālais griezes moments  4,800 Nm*206 Nm    
masas un jaudas attiecība  2,7 kg/ZS  6 kg/ZS  
platforma individuāli konfigurējams  balstīts uz Renault 5
masa un izmēri
Renault 5 Turbo 3E Renault 5 Turbo 1980
garums 4,08 m      3,66 m
platums 2,03 m      1,75 m
augstums 1,38 m      1,32 m
riteņu bāze 2,57 m      2,43 m
pašmasa (gatava ekspluatācijai)  1450 kg*      970 kg
parametri
Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
no 0 līdz 100 km/h  mazāk nekā 3,5 s*  6,9s
no 0 līdz 200 km/h  mazāk nekā 9 s*  /
no 80 līdz 120 km/h  mazāk nekā 2 s*  /   
400 m mazāk nekā 11 s*  15s    
1000 m mazāk nekā 20 s*  27,8s
maksimālais ātrums  270 km/h*        vairāk nekā 200 km/h
elektriskie parametri
Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
paredzamais nobraukšanas attālums saskaņā ar WLTP  vairāk nekā 400 km*  /
uzlādes jauda AC  11 kW     /
uzlādes jauda DC  līdz 350 kW  /   
uzlādes laiks DC no 15% līdz 80%  15 min.* 300 kW līdzstrāvas stacijā  /   
spriegums 800 V     /
akumulatora ietilpība (lietojamā)  70 kWh          /
ekoloģiskā marķējums  0  /
*Tehniskie parametri var mainīties līdz auto sertifikācijai.
uzzināt vairāk

izcilie parametri

Renault 5 Turbo 3E
Sportiskā rakstura kvadrāts
Dubultais elektriskais dzinējs attīsta 540 ZS (400 kW) jaudu un ļauj paātrināties no 0 līdz 100 km/h mazāk nekā 3,5 sekundēs, ar maksimālo ātrumu 270 km/h trasē. Turbo gars atgriežas ar radikāliem parametriem.
Jaudīgs griezes moments, pieejams acumirklī
Divi dzinēji, kas darbina aizmugurējos riteņus, rada kopējo griezes momentu 4800 Nm, kas pieejams acumirklī, nodrošinot zibens ātrumu un nepārtrauktu paātrinājumu. Speciālas riepas, uzstādītas uz 20 collu diskiem, nodrošina izcilu saķeri. Vēl radikālāka pārbraukšanas poga uz stūres aktivizē papildu jaudas resursus apdzīšanas laikā.
Inovatīva "motora-riteņa" tehnoloģija
Ievietojot katru no diviem dzinējiem aizmugurējā ritenī, visa to jauda tiek izmantota bez zudumiem, nodrošinot optimālu reaģēšanas ātrumu un labāku enerģijas efektivitāti. Šī tehnoloģija samazina detaļu skaitu un svaru, uzlabojot Renault 5 Turbo 3E manevrētspēju, parametrus un nobraukšanas attālumu. Iespēja kontrolēt griezes momenta sadalījumu katram ritenim nodrošina optimālu saķeri un vadāmību.

aizraujoša manevrētspēja

Renault 5 Turbo 3E
Unikāla konstrukcija
Nesošā konstrukcija no oglekļa šķiedras apvieno vieglumu un stingrību, ar iespaidīgu garuma un platuma attiecību, kas ir 2 (4,08 m garumā uz 2,03 m platumā). Renault 5 Turbo 3E ir tikpat plats kā superauto, bet par vairākiem desmitiem centimetru īsāks, kas var dot tam mini-superauto statusu.
Iespaidīga dinamika
Ar pašmasu 1450 kg un jaudu 540 ZS uz aizmugurējiem riteņiem, Renault 5 Turbo 3E piedāvā izcilu masas un jaudas attiecību, kas ir 2,7 kg/ZS. Riteņu bāze 2,57 m un zemais smaguma centrs, pateicoties grīdā iebūvētajam akumulatoram, nodrošina maksimālu manevrētspēju.
Vadība atbilstoši vajadzībām
Pieejami vairāki braukšanas režīmi. Trasē režīms "race"¹ un funkcija "drift assist"² kopā ar rallija rokas bremzi ļauj veikt kontrolētas slīdēšanas stāvos pagriezienos. Ceļā auto uzvedību var pielāgot starp komfortu un dinamiku, izmantojot režīmus "normal", "sport" un "snow"³.

¹sacīkšu režīms
²kontrolēta slīdēšana ar 3 atbalsta līmeņiem
³sniega režīms

elektriskais raksturs

Renault 5 Turbo 3E
Unikāla platforma
Labākās Renault Group kompetences un zināšanas ir iesaistītas Renault 5 Turbo 3E izstrādē. Alumīnija platforma tika speciāli izstrādāta Alpine Cars inženieru, lai būtu pēc iespējas vieglāka un nodrošinātu auto maksimālu manevrētspēju.
Pieejamais nobraukšanas attālums
70 kWh ietilpības akumulators, kas atrodas zem grīdas, nodrošina paredzamo nobraukšanas attālumu saskaņā ar WLTP vairāk nekā 400 km* ceļā un fenomenālu jaudu trasē. Augsti parametri jebkuros apstākļos.

*Tehniskie parametri var mainīties līdz auto sertifikācijai.
Ātrā uzlāde
Akumulators atbalsta ātrāko uzlādi, pateicoties 800 V infrastruktūrai un jaudai līdz 350 kW līdzstrāvai. Nepieciešamas tikai 15 minūtes, lai uzlādētu akumulatoru no 15% līdz 80%.