Iekšdedzes dzinējs un divi elektromotori
Renault hibrīda automobiļi ir apgādāti ar 1,6 litru benzīna dzinēju, kas ir savienots ar diviem elektromotoriem – maiņstrāvas ģeneratoru un vilces motoru, kā arī ar 200 V akumulatoru.
Hibrīda tehnoloģijas E-Tech pamatā tika likta mūsu markas elektromobiļu izstrādes pieredze. Plašs elektrificēto automobiļu spektrs un paplašinātas iespējas braukt elektriskajā režīmā ir kļuvušas iespējamas, pateicoties inovatīvajai enerģijas rekuperācijas tehnoloģijai.
Izmantojiet elektrisko režīmu, nepieslēdzot automobili pie rozetes!
E-Tech hibrīda automobiļi ir aprīkoti ar akumulatoru, kas uzlādējas ar kinētiskās enerģijas palīdzību. Palēnināšanās vai bremzēšanas laikā akumulators atgūst enerģiju, izmantojot elektromotorā uzkrāto piedziņas spēku. Citos gadījumos iekšdedzes dzinējs darbojas kā ģenerators, kas uzlādē akumulatoru.
Kādu motoru izmanto iedarbināšanai?
Renault hibrīda automobiļi braukšanu uzsāk 100% elektriskajā režīmā. Lai nodrošinātu labāku paātrinājumu, braukšanas sākumā elektriskais režīms ir aktivizēts vairākus kilometrus, bet pēc tam, ja nepieciešams, automobilis automātiski pārslēdzas uz iekšdedzes dzinēju.
Vai ir iespējama pastāvīga braukšana tikai elektriskajā režīmā?
Hibrīda piedziņa, kas ir elektromotora un iekšddedzes dzinēja apvienojums, pilsētas ietvaros līdz pat 80% laika ļauj braukt ar elektriskajā režīmā. Turklāt enerģijas rekuperācijas jeb atgūšanas līmenis ar E-Tech tehnoloģijas palīdzību ir augstāks nekā vairumam citu tirgū pieejamo hibrīdu, ļaujot elektriskajā režīmā paveikt lielākus attālumus.
Vai visi trīs motori darbojas vienlaicīgi?
Hibrīda automobiļi ir veidoti kā elektromobiļi ar iekšdedzes dzinēju. Tas nozīmē, ka Renault automobiļi braukšanu uzsāk 100% elektriskajā režīmā, kas braukšanas sākumā paliek aktivizēts vairākus kilometrus. Ja akumulatora enerģijas rezerve ir nepietiekama, tiek iedarbināts iekšdedzes dzinējs, kas nodrošina pilnu hibrīda piedziņu, un tādā gadījumā abi dzinēji strādā vienlaikus.