1934. gadā jaunas iespējas pavēra unikāls sporta lidaparāts Caudron-Renault Rafale. Šodien aviācijas radītā iedvesma ved mūs pa jaunu ceļu. Renault Rafale E-Tech full hybrid ir rūpīgi veidots dizains, precīzas virsbūves līnijas, Solarbay® panorāmas stikla jumts ar aptumšošanas funkciju un openR link multivides sistēma ar integrētiem Google pakalpojumiem¹ un vairāk nekā 50 lietotnēm². Tiekšanās augšup iedvesmo jauniem sasniegumiem.
200 ZS
E-Tech full hybrid dzinējs
300 ZS
E-Tech 4x4* dzinējs
līdz1100 km
nobraukuma rezerve**
984 cm²
openR ekrāni + Head-Up displejs**
* būs pieejams vēlāk
** E-Tech full hybrid versijā, ar pilnu degvielas tvertni, saskaņā ar WLTP datiem
*** atkarībā no versijas
Līdz 80 %¹ braukšanas pilsētā un līdz 130 km/h elektriskajā režīmā bez uzlādes. Akumulators uzlādējas ātruma samazināšanas un bremzēšanas laikā, ietaupot līdz pat 40 %² degvielas.
maksimālā jauda 147 kW (200 ZS)
pārnesumkārba inteliģentā automātiskā (15 režīmi)
CO2 emisija, WLTP no 105 g/km*
degvielas patēriņš no 4,7 km/100 km*
akumulatora kapacitāte
2 kWh, 400 V spriegums
* saskaņā ar WLTP datiem
1 WLTP pilsētas ciklā, atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa un braukšanas stila / Renault iekšējais avots / 2023. gads
2 Renault iekšējais avots, saskaņā ar WLTP datiem, salīdzinājumā ar līdzīgu iekšdedzes dzinēju
E-Tech 4x4 300 ZS
Drīzumā būs pieejama augstas veiktspējas E-Tech 4x4 300 ZS plug-in hybrid versija. Vairāk informācijas jau tuvākajā laikā
4Control advanced
manevrētspēja un braukšanas prieks
Braucot nelielā ātrumā, 4Control advanced sistēma stūrē aizmugurējos riteņus pretēji priekšējo riteņu stūrēšanas virzienam un var pagriezt tos līdz 5°. Tā rezultātā Renault Rafale apgriešanās aplis ir kā nelielam pilsētas auto. Kad ātrums pārsniedz 50 km/h, 4Control advanced piestūrē aizmugurējos riteņus 1° leņķī vienā virzienā ar priekšējiem, palielinot stabilitāti ātros līkumos.
Renault Rafale aeronautikas iedvesmotais dizains atspoguļo tiekšanos pēc lidmašīnas fizelāžas graciozitātes un plūdenajām līnijām. Pateicoties plašam izpētes darbam, elegantā, sportiskā SUV kupeja izskatās pārliecinoši un harmoniski jebkurā vidē. Rafale ir īsts etalons šāda tipa automobiļiem.
ekskluzīva pieredze
sporta sēdekļi
Renault Rafale ir aprīkots ar platiem sporta sēdekļiem, kas nodrošina optimālu atbalstu vadītājam un pasažierim, kā arī paaugstina braukšanas komfortu. Alpine emblēma uz sēdekļu atzveltnēm atdzīvojas, kad tiek atvērtas durvis⁴.
vērtīgi otrreizējās pārstrādes materiāli
Izbaudiet Renault Rafale interjera pilnību, tajā skaitā instrumentu paneli, ko rotā ekskluzīva apdare⁴. Rafale salonā nav izmantota dabīgā āda, un ir vismaz 25% otrreizēji pārstrādātu materiālu⁵, turklāt 34% no visiem salonā izmantotajiem materiāliem ir iegūti cirkulārās ražošanas procesa rezultātā⁶.
uz vadītāju vērsts kokpits
Izbaudiet aizrautību, vadot Renault Rafale. Instrumentu panelis ir orientēts uz vadītāju, vadības ierīces ir viegli sasniedzamas un ekrāni atrodas tieši jūsu priekšā.
aizmugurējais roku balsts ingenius®
Izvelkams aizmugurējais ingenius® roku balsts ar 2 USB-C ligzdām. Ļauj izveidot vairākas konfigurācijas elektronisko ierīču izvietošanai.
panorāma stikla jumts solarbay®
izcila komforta tehnoloģija
Solarbay® panorāmas stikla jumts ar teju 1 m² laukumu, regulējamu aptumšojumu un balss vadību, ko papildina manuāla regulēšana. Saglabājiet optimālu termisko komfortu gan vasarā, gan ziemā, izvēloties vienu no 4 gaismas caurlaidības iestatījumiem.
“OK Google, aizved mani uz biroju!”
openR link ar integrētiem Google pakalpojumiem nodrošina piekļuvi vairāk nekā 50 lietotnēm un Renault pakalpojumiem tieši multivides ekrānā.
hi-fi skaņa
Harman Kardon®
telpiskās skaņas tehnoloģija
Harman Kardon hi-fi audio sistēma ar 12 skaļruņiem nodrošina 485 vatu jaudu un ietver 2 augstfrekvences skaļruņus priekšējā paneļa sānos, 2 zemfrekvences skaļruņus priekšējo durvju paneļos, 2 telpiskās skaņas skaļruņus, 1 centrālo skaļruni salona priekšējā daļā, 2 augstfrekvences skaļruņus un 2 zemfrekvences skaļruņus aizmugurējo durvju paneļos un 1 sabvūferu bagāžas nodalījumā.
programma human first
veiktspēja un drošība
informācija, analītika, atbalsts
Lai uzlabotu braukšanas drošību, Safety Score sistēma analizē ātrumu, braukšanas trajektorijas un droša attāluma ievērošanu un pēc katra brauciena piedāvā rezultātu. Safety Coach palīdz pilnveidot braukšanas prasmes, pamatojoties uz Safety Score novērtējumu, un reāllaikā informē par iespējamām briesmām un apdraudējumu.
active driver assist
active driver assist sistēma apvieno inteliģento Stop&Go ātruma regulatoru un joslas ieturēšanas sistēmu. Ņemot vērā satiksmes situāciju, tā regulē braukšanas ātrumu, ietur drošu distanci un notur automobili joslas centrā. Kad satiksme palēninās, automobilis samazina ātrumu un automātiski atsāk kustību.
un vēl 31 progresīva braukšanas palīgsistēma programmā human first
hibrīda veiktspēja jūsu uzņēmumam
Renault Rafale E-Tech full hybrid 200 ZS⁷ jūs pavadīs jūsu biznesa braucienos. Neliels izmešu daudzums, nobraukuma rezerve līdz līdz 1100 km⁸ un līdz pat 40% degvielas ekonomija⁹ nodrošina konkurētspējīgas pilna cikla izmaksas (TCO).
¹ Google, Google Play, Android Auto, Google Maps ir reģistrētas uzņēmuma Google LLC preču zīmes.
² E-Tech full hybrid 200 ZS dzinējam, ar pilnu degvielas tvertni, saskaņā ar WLTP datiem.
³ esprit Alpine versijā Alpine emblēma parādās, atverot durvis.
⁴ esprit Alpine versijā.
⁵ saskaņā ar ISO 14021.
⁶ satur otrreizēji pārstrādājamus materiālus saskaņā ar ISO 14021. Ražošanas procesa atgriezumi tiek atkārtoti izmantoti ražošanai tajā pašā rūpnīcā.
7 drīzumā būs pieejams ar E-Tech 4x4 300 ZS dzinēju.
⁸ E-Tech full hybrid 200 ZS dzinējs, ar pilnu degvielas tvertni, saskaņā ar WLTP datiem.
⁹ Renault iekšējais avots, saskaņā ar WLTP protokolu, salīdzinājumā ar līdzīgu iekšdedzes dzinēju.